Időpontfoglalás menete

Ez az időpontfoglalási rendszer az újonnan bejelentkező Vendégek első 3 alkalmára vonatkozik.


  • A szolgáltatásokat híváson keresztül, SMS-, Facebook- vagy Instagram-üzenetben vagy személyesen lefoglalt időpontokban lehet igénybe venni.


  • A Vendég által megadott telefonszámra a kezelés előtt 48 órával emlékeztető SMS-t küldök a lefoglalt időpontról, melyre minden esetben visszajelzést kell adnia. Erre az emlékeztető kiküldésétől számított 24 órán belül van lehetősége, így véglegesítem a foglalást. Ekkor díjmentesen van lehetőség az időpont áthelyezésére is.


  • Ha ez nem történik meg vagy a kezelés időpontját megelőző 24 órán belül jut el hozzám a visszajelzés, úgy a foglalás törlésre kerül. Ebben az esetben új időpontot csak úgy tudok adni, ha a Vendég foglalót utal át előzetesen részemre (számlaszám a lap alján). Ennek összege a lefoglalt kezelés árának 30%-val egyenlő. Ez a foglaló természetesen beleszámít majd az új, elvégzett kezelés árába. A fennmaradó 70%-ot a kezelés végén készpénzben vagy átutalással tudja kiegyenlíteni a helyszínen.


  • Amennyiben ugyan az általam küldött emlékeztetőtől számítva 24 órán belül visszajelzést kapok a Vendég részéről, azonban a Vendég a lefoglalt időpontban mégsem jelenik meg, de erről a kezelés előtt pár órával üzenetet küld, úgy következő időpontot ugyanúgy a 30% előre utalása mellett tudok adni.


  • Ha Vendég az előzőek szerint lefoglalt, második időpontját is le szeretné mondani, arra a kezelés előtti 24 órán túl van lehetősége ingyenesen. Ekkor visszautalom a 30%-ot. Amennyiben 24 órán belül vagy egyáltalán nem mondja le, a foglaló nem jár vissza Vendégnek, mert részére az időpontot fenntartottam, helyére ilyen rövid idő alatt más vendég nemigen beszervezhető.


  • Amennyiben visszajelzést ugyan kaptam a fenti rendszer szerint, de a Vendég mégsem jelenik meg a kezelésen és erről semmilyen formában nem értesít (a rendkívüli, olyan baleset elszenvedését kivéve, mely esetén nem tud értesíteni), részére nem áll módomban többé időpontot adni.

  • Természetesen, ha én mondanám le önhibámból a kezelés előtti 24 órán belül az időpontunkat, legközelebb 30% kedvezményt adok új Vendégemnek a következő kezeléséből.





Átutalási adatok:


Mészáros Dóra E.V.


(IBAN: HU03) 1040 4065 5052 7054 5482 1008










Kövesd a Krémikust Instán és FB-on is!


Felhasználási feltételek

Az oldalon szereplő cikkek, a legtöbb leírás, előtte-utána kép Mészáros Dóra szellemi tulajdona. Másolása, közzététele csak előzetes írásos engedéllyel, az eredeti forrás (pl. az adott aloldal linkjének) feltüntetésével lehetséges. Ilyen irányú kéréssel kérlek, fordulj hozzám a carted.ora@gmail.com címen!


Adatvédelem

Adataid védelméről (GDPR) a tájékoztatót ide kattintva érheted el.

Itt találsz meg:

1015 Budapest,

Csalogány utca 28.

MH Kozmetika


Bejelentkezés: +36 30 938 9240

Az időpontfoglalás menetét ITT találod!


Készpénzes és átutalásos fizetés is lehetséges.